محافظ برق خیام الکتریک بخریم؟ 16 پرفروش

در دنیای امروزی که استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی در هر زمینه‌ای روز به روز بیشتر می‌شود، نیاز به حفاظت این دستگاه‌ها از خطرات مختلف از جمله افزایش ولتاژ، افت ولتاژ، نوسانات جریان و … احساس می‌شود. در این میان، محافظ ولتاژ خیام الکتریک به عنوان یکی از بهترین و قابل اعتمادترین محافظ‌های ولتاژ در بازار مطرح است.

در این مقاله، به بررسی بهترین مدل‌های محافظ ولتاژ خیام الکتریک پرداخته‌ایم. در این مقاله، شما با معیارهای انتخاب محافظ ولتاژ، نکاتی که باید در نظر داشته باشید و همچنین برخی از بهترین محافظ‌های ولتاژ خیام الکتریک آشنا خواهید شد. این محافظ‌ها همگی از جمله محصولات با کیفیت و با عملکرد بالا هستند که توسط کاربران و متخصصان الکترونیکی تحسین و تایید شده‌اند.

پس با ما همراه باشید تا با بهترین مدل‌های محافظ ولتاژ خیام الکتریک آشنا شویم.

محافظ ولتاژ برق چیست؟

محافظ ولتاژ برق یک دستگاه الکترونیکی است که در کامپیوتر، تجهیزات خانگی و سایر دستگاه های الکترونیکی استفاده می‌شود. هدف اصلی محافظ ولتاژ برق، محافظت از دستگاه های الکترونیکی در برابر شوک و نوسانات برق ورودی است. این دستگاه با کاهش ولتاژ ورودی به دستگاه، از آن جلوگیری می‌کند که در صورت افزایش ولتاژ، دستگاه دچار خرابی و آسیب شود. محافظ ولتاژ برق به عنوان یکی از ابزارهای ایمنی و حفاظتی در مقابل خطرات برق، به کار می‌رود.

برند محافظ ولتاژ خیام الکتریک

برند خیام الکتریک یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و فروش تجهیزات برقی و الکترونیکی است. این برند در سال 1362 با هدف توسعه و تولید محصولات الکترونیکی و برقی در کشور ایران تأسیس شد. این شرکت بیش از 50 سال تجربه در زمینه تولید و توزیع محصولات الکترونیکی دارد و به عنوان یکی از برندهای برتر در این صنعت شناخته می‌شود.

محصولات خیام الکتریک شامل محافظ ولتاژ، مبدل برق، شارژر، باتری، تبدیل کننده ولتاژ، رگولاتور ولتاژ و دستگاه‌های اندازه‌گیری برقی می‌شود. این محصولات در بخش‌های مختلفی از جمله خودرو، صنایع، کشاورزی، معدنی، نیروگاهی و … کاربرد دارند.

برند خیام الکتریک با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته است در بازار داخلی و خارجی موفق عمل کند و به عنوان یکی از برندهای محبوب در صنعت الکترونیک و برق شناخته شود.

قیمت محافظ ولتاژ خیام الکتریک

محافظ ولتاژ خیام الکتریک در بازار با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود و قیمت آن معمولاً بسته به نوع و سایز محصول متفاوت است. اما برای اطلاعات دقیقتر در مورد قیمت محافظ ولتاژ خیام الکتریک، بهتر است به فروشگاه‌های الکترونیکی و فروشندگان تخصصی مراجعه کنید.

لیست قیمت و خرید بهترین مدلهای محافظ ولتاژ خیام الکتریک

محافظ ولتاژ خیام الکتریک از کجا بخرم؟

شما می‌توانید محافظ ولتاژ خیام الکتریک را از فروشگاه‌های الکترونیکی آنلاین یا فروشگاه‌های الکترونیکی معتبر خریداری کنید. همچنین می‌توانید به فروشگاه‌های الکترونیکی فیزیکی و فروشگاه‌های قطعات الکترونیکی مراجعه کنید و این محصول را خریداری کنید.

همچنین در صورت نیاز می‌توانید این محصول را از نمایندگان رسمی برند خیام الکتریک تهیه کنید. قیمت این محصول در هر فروشگاه ممکن است متفاوت باشد، لذا بهتر است قبل از خرید، قیمت‌ها را در محل‌های مختلف مقایسه کنید و پس از آن خرید خود را انجام دهید.

1. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل KH8051

محصولات خیام خوب و قابل اعتماد هستن فقط این دفعه که جعبه تحویل گرفتم با همه چسب برگشت داده شد؟ به هر حال راضی بودم و کارم شروع شد

به جای سفید به رنگ خاکستری فرستاده شد، با وجود اینکه روی برچسب سفید بود، جنس بدنه آن کمی کمتر از حد انتظار بود، اما من از آن برای دستگاه اسپرسوساز استفاده می کنم و تا اینجای کار خوب است.

به دلیل زاویه مایل دو سوراخ پریز، اگر بخواهید یک وسیله برقی را در شب یا در مکان های سخت مانند کمد به آن وصل کنید، استفاده از آن مشکل است و باید آرام باشید و اعصاب خود را حفظ کنید یا دید خوبی برای اتصال سیم به لانه داشته باشید.

لیست قیمت محصولات خیام الکتریک

چه رنگ سفید، چه خاکستری و چه خاکستری تیره را انتخاب کنید، در هر صورت یک مدل با پوشش سفید و جلوی خاکستری روشن برای شما ارسال می شود. مارک هایم عالیه من همیشه محصولات برقی را انتخاب می کنم، خیام

نمی دونم چقدر دوام میاره چون تازه استفاده کردم. من یک جفت از این مارک خریدم، یکی برای یخچال و یکی برای تلویزیون

خیام الکتریک واقعا مارک خوبیه بابام سال 90 خرید.البته برای یخچال ما چهار شاخه داره.تا حالا مثل مرد کار میکرده.حتی کوچکترین مشکلی نداشت.

مشخصات
تعداد پریزها : دو عدد
توضیحات پریز : دوخانه ارتدار
محفظه : محافظ داخلی
ویژگی‌های مقاومتی : مقاوم در برابر گرد و غبار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

2. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل چهار پریز

حدود 5 سال پیش از همون محافظ یک نمونه خریده بودم که تا الان عالی بود، یکی دیگر برای دستگاه دیگری خریدم، در آبان 1401 از دیجی کالا به قیمت 130 هزار تومان خریدم.این محافظ از برند خیام خیلی خوبیه من پارسال خریدمش خرابه

خوب بود ولی ای کاش کلید روشن/خاموش بود ولی یک مشکل اینه که نمیشه دو تا مبدل رو کنار هم وصل کرد چون لبه هاشون به هم می چسبه به عبارتی سوراخ های سوکت به هم نزدیکه یکی دیگر .

محافظ تلویزیون خیام الکتریک

طراحی و عملکرد قابل قبول است، تاخیر بیشتری برای اتصال منبع تغذیه نسبت به محافظ های ولتاژ مشابه وجود دارد.

کیفیت خیلی خوبی داره، تنها نقطه ضعفش به نظر من اینه که با یه تکون خفیف به راحتی جدا میشه

برای خشکشویی و بسته بندی خریداری شده است. امتحان کردم مشکلی نیست محکم و زیبا بود مورخ تیر 1401 با 24 ماه گارانتی. متشکرم

مشخصات
تعداد پریزها : چهار عدد
طول کابل : ۱۸۰ سانتی متر
امکانات چندراهی برق و محافظ ولتاژ : نشانگر LED
امکانات چندراهی برق : دکمه روشن و خاموش
حداکثر جریان انتقالی : ۱۰ آمپر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

3. محافظ ولتاژ یخچال و فریزر خیام الکتریک مدل KH8065

خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردم راضی کننده بود. این ماده قوی خوبی بود و دوشاخه را محکم داخل آن نگه می داشت.

سلام محافظ خیلی خوبه مشکلی نداشت ولی من سفید سفارش دادم خاکستری فرستادن.

من کاملا راضیم محافظ برق خیام مارک قدیمی و قابل اعتمادی هست یه مارک خوب اینجوری بخر خیالت راحت میشه و تصادف نمیکنی و کمتر خرج میکنی من قبلا یه مارک دیگه خریده بودم یه روز بعد چند ماه وقتی خونه نبودیم تو پریز آب بود شانس آوردیم خونه آتش نگرفت!!

محافظ صوتی تصویری خیام

متاسفانه در توضیحات گفته شده که برای ماشین لباسشویی و ظرفشویی مناسب است بعد زمان تاخیر 1 دقیقه است وگرنه برای ماشین لباسشویی مناسب نیست.

با توجه به قیمت های بالای بازار این برند با این کیفیت قیمت مناسبی داشت.تا الان عملکرد خوبی داشته است.باید دید در ماه های آینده چگونه خواهد بود.این بررسی در آینده به روز خواهد شد.

مشخصات
تعداد پریزها : دو عدد
توضیحات پریز : – ۲ خانه ارتدار
طول کابل : ۱.۸ متر
تعداد فاز : تک فاز
دارای ۳ لامپ ال ای دی جهت وضعیت عادی و غیر عادی و تاخیر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

4. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل KH8066

دی جی با دیدن کالا در سبد خرید قیمت را افزایش می دهد و هنگام خرید بلافاصله آن را پایین می آورد که بسیار زشت است.

خیام نیاز به توضیح نداره البته من سفید سفارش دادم ولی خاکستری هست پس ندادم. محصول خوبی است

فعلا خوب و سالم و زیبا به نظر می رسد، امیدوارم سالها کار کند، فقط نمی دانم چگونه تضمین شده است

مشخصات
تعداد پریزها : یک عدد
توضیحات پریز : ارتدار
تعداد فاز : تک فاز
– سه لامپ ال ای دی برای نمایش حالت عادی، غیر عادی و تاخیر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل دوخانه ارتدار

اون چیزی که میخواستم نشد چون کل مبدل به دلیل طراحیش اصلا نیومد ولی در کل کار میکنه. من برای پریز دیگری که محافظ نداشت استفاده کردم.

خوب من خوشحالم که این کار را انجام می دهد اما تنها مشکل این است که سیم زمین مانع از سفت شدن پیچ می شود و وقتی پیچ را سفت کردم به سیم زمین آسیب می رساند.

با توجه به اینکه سه رنگ و ظاهر متفاوت دارد پیشنهاد می شود. که با نظرات بیشتر به روز خواهد شد

قیمت محافظ برق خیام الکتریک

خریدش را به شما توصیه می کنم با اینکه متریال ایرانی است اما یکی از مواد خوب بازار من است.

من یک سال است که آن را دارم و قطعاً این یا محصول مشابه را توصیه می کنم زیرا نوسانات جریان بسیار زیاد است و همه لوازم ما گران شده اند نه فقط یخچال.

دو بار یک نوک مداد سفید خواستم. هر دو بار نوک مداد فرستادند. با افزایش قیمت هم مواجه بودیم. برای بار سوم یک نوک مداد سفید خواستم. در واقع بازرس پاسخ های آنها را بررسی می کند تا بهتر به کاربران پاسخ دهد! 2 بار آنها قول دادند که در صورت درخواست یک بازگشت سفید ارسال کنند، اما این نیز تمام نشد

مشخصات
تعداد پریزها : دو عدد
تعداد فاز : تک فاز
امکانات چندراهی برق و محافظ ولتاژ : نشانگر LED
امکانات چندراهی برق : aارت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

6. محافظ ولتاژ خیام الکتریک کد 418

در کل خوبه و کیفیت پلاستیکش خوب بود ولی عملکرد واقعیش هنوز مشخص نیست، خیام الکترونیک برند معتبری هست و من قبلا محصولاتش رو خریدم و راضی هستم.کیفیت خوبی داره من 2 تا دارم و در 2 جای مختلف استفاده میکنم برای تلویزیون و مایکروویو خوب کار میکنه

کیفیت خوبی دارد اما هنگام اتصال دوشاخه به پریز پایین کمی شل است و اتصال مناسبی به دیوار در پریز پایین ندارد.

قیمت سه راهی برق خیام الکتریک

برای خرید یخچال و بسته بندی جدا از اینکه کارایی لازم را داشت، کیفیت ساخت بسیار بالایی داشت و خیلی دوست داشتم که تمام جزئیات طراحی و ساخت در نظر گرفته شود.

من الان چند هفته هست دارم استفاده میکنم مشکلی نداره سبز شدن حدود 1 دقیقه طول میکشه.

یک محافظ قابل اعتماد از یک برند قابل اعتماد. اما حساسیت آن بالاست و ممکن است برای برخی کارها و دستگاه ها مناسب نباشد.

مشخصات
تعداد پریزها : چهار عدد
طول کابل : ۱.۸
تعداد فاز : تک فاز
نوع عملکرد : دکمه ای
زرد= زمان تاخیر ، قرمز = ولتاژغیر عادی ، سبز = ولتاژ عادی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

7. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل دوشاخه ارت دار 1.8

در مورد ویژگی حفاظت از ولتاژ، نظر دادن زمان می برد، اما کیفیت ساخت قابل قبولی دارد و حالت عمودی آن بسیار مناسب است.بروشور داخل جعبه برای مدل m22 هست جلوی دستگاه سفید نیست در کاتالوگ گفته شده ضد کودک و استفاده از چهار خروجی که نتونستم پیدا کنم.

به نظر من این محصول در مقایسه با سایر محصولاتی که فقط نیم متر سیم دارند بهترین و جمع و جورتر است

قیمت محافظ یخچال خیام الکتریک

سلام بایرام مبارک من از فروشگاه نیوان بهینه ساز خریدم روی جعبه نوشته مناسب برای صدا و تصویر و برای یخچال خریدم سمت دیگر جعبه نوشته مناسب برای تمام لوازم برقی خانگی من هرگز به این موضوع توجه نکرد

به نظر من خرید هیچ یک از محافظ های منزل و فروشگاه خیلی مهم نیست چون فروشنده هیچ وقت از من نپرسید چه نوع لوازم برقی می خواهم و برخی از دوستان گفتند برای یخچال هم بخر و راضی بودند مارک خیام خیلی خوبه شکلش خیلی تمیزه و سوراخ داره کنتاکت ها کجا هستن که خوبه بخریم چون کابل ها روی هم قرار میگیرن و حجیم نمیشن

به نظر من توصیه می شود قطعه گرون تر تقریبا 60-70 تومن بهتر از اونی باشه که به اندازه گارانتی کار کرده.

مشخصات
تعداد پریزها : دو عدد
طول کابل : ۱.۸
امکانات چندراهی برق و محافظ ولتاژ : نشانگر LED
امکانات چندراهی برق : ارت
حداکثر جریان انتقالی : ۱۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

8. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل KH8021 KM

تا اینجا خیلی خوب بود، من فقط آن را پیوند دادم زیرا دو خانه است و میراثی مناسب برای بسته و دستگاه دیگری برای همراهی با آن دارد.به نظرم باورکردنی نیست وقتی برق را روشن می کنم، گاهی اوقات می بینم که دستگاه قبل از سبز شدن چراغ روشن است…

جنس و کیفیتش خیلی معمولی هست باز نکردم داخلش رو ببینم ولی در مورد ظاهرش نمیتونم نظر بدم

مشخصات
تعداد پریزها : چهار عدد
طول کابل :۱/۸ متر
محفظه : محافظ داخلی
نوع عملکرد : رله ای
امکانات چندراهی برق و محافظ ولتاژ : نشانگر LED

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

9. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل ML74 مخصوص کولر گازی

خوب، زیبا و قوی و به نظر من چند نوع است، آنچه می آید شانس است و تفاوت وجود دارد، فقط زمان تاخیر. من 5 بار خریدم و یکبار پس دادم خیلی خوب و شیک است از 4 پلیمر فشرده محکم و بادوام استفاده میکنیم.

ممکنه قیمت هاش پایین باشه پس بخرید شک نکنید مارک خوبیه. رنگ ها مهم نیستند، شاید واقعاً طرح رنگی وجود نداشته باشد. هزینه نگهداری تجهیزات را پرداخت کنید، ارزشش را دارد.

من همیشه از این برند لوازم برقی میخرم و بسیار راضی هستم. سپاسگزار

مشخصات
تعداد پریزها : یک عدد
توضیحات پریز : پریز معمولی ارت دار
توضیحات نشانگر LED : زرد : زمان تاخیر / قرمز : ولتاژ غیر عادی / سبز : ولتاژ عادی
امکانات چندراهی برق و محافظ ولتاژ : نشانگر LED

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

10. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل 69005M

با توجه به نظر خریداران چون مارک خیام معتبر و قدیمی بود خریدم امیدوارم عمر و کارایی خوبی داشته باشه.من از فروشنده برق بهرام سفارش دادم و همان طور که در مشخصات کالا نوشته شده بود برای من ارسال کردند که محافظ مخصوص بسته بندی و ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی است. این محافظ برای داخل کابینتی که فضای کمی دارد بسیار کاربردی است.

من این محافظ آیفون رو گرفتم خیلی خوبه…فقط ایرادش اینه که چون دوتا کانکتور داره وقتی روشنش میکنیم قسمت بالاییش خم میشه و باید با دست نگهش داشت…ولی با کمترین ولتاژ کار میکنه

یخچال خیام الکتریک

من از بیرون نخریدم ببینم قیمتش چطوره.ولی کیفیتش خوبه الان دو سه ماهه دارم استفاده میکنم مشکلی نداره.

در کل خیام الکتریک با کیفیتش خوبه، چراغ ال ای دی روی محافظم مناسبه و توجهی بهش ندارم، گرم هستن، برند خیام معروفه و این محصول هم از این قاعده برند مستثنی نیست. .

ظاهری با کیفیت دارد، شرکت معتبر، تازه خریداری شده، برای قبولی در آزمون باید قبول شود. 10 آمپر هستش

مشخصات
تعداد پریزها : چهار عدد
طول کابل : ۵
محفظه : محافظ داخلی
امکانات چندراهی برق و محافظ ولتاژ : نشانگر LED
حداکثر جریان انتقالی : ۱۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

11. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل KH10A250V

خیلی خوبه من کاملا راضیم بعد از یکسال هنوز خوبه محکم و شیک.برای جاهایی که نیازی به کابل طولانی نداره مثل یخچال و تلویزیون عالیه.به نظر من خیام الکتریک یکی از قدیمی ترین و مطمئن ترین محافظ هاست. به خوبی ساخته شده است. فضای کمی را اشغال می کند و یکی از مهم ترین ویژگی های آن امکان اتصال به زمین می باشد که پس از اتصال به برق هیچ تداخلی با وسایل برقی ایجاد نمی کند. فقط ای کاش یک دکمه روشن/خاموش کوچک وجود داشت تا مجبور نباشیم آن را از برق بکشیم تا خاموش شود.

از آنجایی که من آن را در جایی نصب کردم که دسترسی چندانی ندارد (پشت ماشین لباسشویی). بنابراین وقتی می خواهیم برای مدتی از خانه خارج شویم، خاموش و روشن کردن آن کمی آزاردهنده است.

مشخصات
تعداد پریزها : دو عدد
توضیحات پریز : دو خانه ارت دار مناسب برای یخچال
طول کابل : ندارد
تعداد فاز : تک فاز
محفظه : محافظ داخلی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

12. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل KH8038

من آن را برای مایکروویو خریدم مخصوصاً زمانی که فروشنده سؤال من را تأیید کرد.جنسش خوبه و طرف دوشاخه سیم ارت داره که در اکثر مدل ها اینطور نیست.

در حین کار فقط یک سیم را قطع می کند یعنی می تواند نول را بشکند و فاز وصل می شود و بستگی به این دارد که فاز و نول به کدام یک از ورودی های آن وصل شود.

مشخصات
تعداد پریزها : دو عدد
توضیحات پریز : – ارتدار
طول کابل : ۱.۵ متر
تعداد فاز : تک فاز
ویژگی‌های مقاومتی : مقاوم در برابر گرد و غبار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

13. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل KH8054

این محافظ رو قبل از تحویل گرفتن امتحان کردم و خوب کار میکنه از نظر ظاهر و کیفیت کاملا قابل قبوله.من برای شستن لباس و ظرف شستم خریدم و خیلی خوب شد، امیدوارم به درد من بخوره، مهمترین و بهترین چیز اینه که حفاظ ارت داره.

من قبلاً یکی از اینها داشتم و یکی دیگر را خریدم. دیدم وقتی برق یک لحظه قطع می شود و دوباره روشن می شود این محافظ قطع می شود و دوباره روشن می شود اما محافظ مارک دیگری داشتم و وصل نمی شد و قطع نمی شد. اصلا

مشخصات
تعداد پریزها : شش عدد
توضیحات پریز : شش خانه ارتدار
طول کابل : ۲ متر
تعداد فاز : تک فاز
توضیحات نشانگر LED : دارای ۳ لامپ ال ای دی جهت وضعیت عادی_ غیر عادی و تاخیر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

14. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل Kh8073

ظاهری قوی نسبت به سایرین دارد. اما باید حداقل یک سال طول بکشد تا بفهمیم چگونه کار می کند.این یک محافظ با کیفیت و قابل اعتماد است. اما مراقب باشید؛

همانطور که در توضیحات محصول ذکر شده است برای تجهیزات صوتی و تصویری، لباسشویی، ظرفشویی و بسته بندی استفاده می شود و برای استفاده در یخچال و فریزر نمی باشد.

نصب محافظ باکیفیت برای وسایل برقی پرکاربرد جهت جلوگیری از سوختن و اتصال کوتاه دستگاه ضروری است.

مشخصات
تعداد پریزها : دو عدد
طول کابل : ۱.۵
تعداد فاز : تک فاز
امکانات چندراهی برق و محافظ ولتاژ : نشانگر LED
حداکثر جریان انتقالی : ۱۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

15. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل KH8001

سلام بعد از 58 ثانیه سبز میشه. در درازمدت و با رفتن برقع باید دید که آیا کارش را درست انجام می دهد یا نه پیشنهاد می کنم بخرید قیمتش 90 لانه است.در کل کیفیت خوبی داره و قیمتش هم نسبت به بیرونش خیلی خوبه من برای قهوه و دستگاه خریدم مخصوصا پشت یخچال و جاهایی که مشخص نیست میتونید روی سوکت بگذارید و از دستگاه محافظت کنید.

بعد از 20 دقیقه چراغ سبز روشن شد، فکر کردم خراب است چون درب جعبه بسته نشده بود، اما بعد سبز شد و کار کرد.

مشخصات
تعداد پریزها : چهار عدد
توضیحات پریز : – ارت دار
طول کابل : ۲ متر
تعداد فاز : تک فاز
توضیحات نشانگر LED : دارای ۳ لامپ ال ای دی جهت وضعیت عادی_ غیر عادی و تاخیر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

16. محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل سه خانه 3500v کد 01

برای پیانوی دیجیتال خریدم روی جعبه نوشته مناسب برای لوازم صوتی و تصویری ظاهر خوبی داره قیمتش هم خوبه خداروشکر این چند روزه با وجود قطعی های مکرر برق خوب کار میکنه فقط من محصول گارانتی داره من ندیدم فکر میکنم گارانتی ندارهما بیش از 2000 وات برای ماشین لباسشویی بوش و بسته دریافت کردیم. تا الان هیچ مشکلی نداشته و خیلی خوب کار میکنه، عالیه، یکی از بهترین مارک ها – اما با توجه به اینکه دو سال گارانتی روی جعبه داره، فروشنده و دیجی کالا گارانتی نمیکنن!!

در دفترچه راهنمای آن گفته شده است که می تواند حداکثر 2550 وات را تحمل کند، به این معنی که کتری و توستر، که هر کدام 1650 وات هستند، می توانند همزمان کار کنند.

مشخصات
تعداد پریزها : سه عدد
طول کابل : ۱ متر
تعداد فاز : تک فاز
نوع عملکرد : دکمه ای
ویژگی‌های مقاومتی : مقاوم در برابر تابش نور آفتاب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

معیارهای مهم که قبل از خرید باید بدانید:

نوع محافظ ولتاژ (مناسب برای چه نوع دستگاهی است)

محافظ ولتاژ در انواع مختلفی برای مصارف مختلف تولید می‌شود. به عنوان مثال، برخی محافظ‌های ولتاژ مخصوص دستگاه‌های خانگی مانند تلویزیون، یخچال، کامپیوتر، مودم و غیره هستند. در عین حال، برخی دیگر از محافظ‌های ولتاژ مناسب برای دستگاه‌هایی مانند وسایل برقی صنعتی، تجهیزات پزشکی و غیره هستند.

در نتیجه، برای انتخاب مناسب‌ترین محافظ ولتاژ، نیاز است که نوع دستگاهی که می‌خواهید محافظ برای آن را خریداری کنید، را به دقت شناسایی کرده و محصولی را که به آن نوع دستگاه متناسب است، انتخاب کنید.

ظرفیت ولتاژ محافظ

برای مثال، اگر حداکثر ولتاژ دستگاه شما 220 ولت باشد، بهتر است یک محافظ ولتاژ با ظرفیت ولتاژ بالاتری نصب کنید تا در صورت وجود نوسانات ولتاژ، دستگاه شما به درستی کار کند و تلفاتی نداشته باشید. لازم به ذکر است که برای اطمینان از سازگاری مناسب محافظ ولتاژ با دستگاه خود، بهتر است با توصیه‌های تولید کننده و فروشنده مشورت کنید.

ظرفیت جریان محافظ

ظرفیت جریان محافظ ولتاژ یکی از مهمترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. ظرفیت جریان به مقداری از جریان الکتریکی اشاره دارد که یک محافظ ولتاژ می‌تواند در مقابل آن مقاومت ایجاد کند و دستگاهی که به آن متصل است را از آسیب دیدن در برابر افزایش ولتاژ و جریان بیش از حد، حفظ کند.

بنابراین، باید مطمئن شوید که ظرفیت جریان محافظ ولتاژ کافی برای دستگاهی که می‌خواهید آن را محافظت کنید، تامین شده است. ظرفیت جریان معمولا در واحد آمپر (A) اندازه‌گیری می‌شود.

سایز و اندازه محافظ

اندازه و سایز محافظ ولتاژ بستگی به نوع دستگاهی دارد که برای آن استفاده می‌شود. برخی محافظ‌های ولتاژ به عنوان قطعات داخلی در دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌شوند و در این صورت اندازه و سایز آن‌ها با اندازه و سایز دستگاه تطابق دارد.

اما در برخی موارد، محافظ ولتاژ به عنوان قطعه جداگانه‌ای از دستگاه در نظر گرفته می‌شود که برای استفاده در رده ولتاژی خاصی طراحی شده است. در این صورت، سایز و اندازه محافظ ولتاژ با ولتاژ و جریان مورد نظر سازگار بوده و باید با توجه به این معیارها انتخاب شود.

از جمله نکات مهم در خرید محافظ ولتاژ، اندازه و سایز آن برای دستگاه مورد نظر است. برخی از محافظ‌های ولتاژ اندازه‌های مختلفی دارند که باید با دستگاه مورد نظر همخوانی داشته باشند. به علاوه، سایز و اندازه محافظ ولتاژ باید برای ولتاژ و جریان مورد نظر صحیح باشد تا بتواند به درستی کار کند و دستگاه را در برابر افزایش ولتاژ و جریان حفاظت کند.

برای انتخاب درست محافظ ولتاژ، باید به مشخصات فنی آن توجه کرد و با انتخابی که با نیاز دستگاه مطابقت داشته باشد، بهترین حفاظت ممکن را برای دستگاه خود فراهم کرد.

قابلیت تنظیم ولتاژ (در برخی مدل‌ها)

برخی مدل‌های محافظ ولتاژ قابلیت تنظیم ولتاژ را دارا هستند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر ولتاژ مورد نظر را برای دستگاه خود تنظیم کنند و در صورت بیشتر شدن ولتاژ از حداکثر تنظیم شده، محافظ به صورت خودکار عملکرد خود را آغاز کند و ولتاژ را به حداکثر تنظیم شده تنظیم کند.

این ویژگی برای دستگاه‌هایی که نیاز به ولتاژ خاصی دارند و در صورت بیشتر شدن ولتاژ، خطر دارند، بسیار مفید است.

قابلیت اعلام وضعیت محافظ (نمایشگر LED در برخی مدل‌ها)

بعضی از محافظ‌های ولتاژ دارای نمایشگر LED هستند که به کاربر امکان می‌دهند وضعیت محافظ را مشاهده کند. این نمایشگر LED به کاربر اطلاع می‌دهد که آیا محافظ در حال عملکرد صحیح است یا خیر و آیا بار زیادی در حال حاضر به دستگاه وارد شده یا خیر.

در بعضی مدل‌ها، نمایشگر LED در صورت بروز خطا یا خرابی به کاربر اطلاع می‌دهد تا او بتواند اقدام لازم را برای تعمیر یا تعویض محافظ انجام دهد. قابلیت اعلام وضعیت محافظ از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به کاربر کمک می‌کند تا هرگونه مشکل یا خطا در سیستم برقی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی کند و به آن رسیدگی کند.

قابلیت خاموش و روشن کردن دستگاه به صورت خودکار (در برخی مدل‌ها)

بعضی از مدل‌های محافظ ولتاژ، قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار دارند. این به این معناست که اگر ولتاژ ورودی به دستگاه بالاتر یا پایین‌تر از محدوده‌ی تنظیم شده باشد، دستگاه به صورت خودکار خاموش یا روشن خواهد شد.

این قابلیت بسیار مفید است و باعث می‌شود محافظ ولتاژ به طور خودکار به دستگاه شما برسد و از خرابی آن جلوگیری کند. این قابلیت در بعضی از محافظ‌های ولتاژ از نوع اتوماتیک وجود دارد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین مدل‌های محافظ ولتاژ خیام الکتریک پرداختیم. محافظ ولتاژ یکی از ابزارهای مهم برای حفاظت از دستگاه‌های الکتریکی در برابر ولتاژ بالای برق است.

در این مقاله، معیارهای اصلی برای خرید محافظ ولتاژ را بررسی کردیم و بهترین مدل‌های خیام الکتریک را با توجه به این معیارها معرفی کردیم. این مدل‌ها شامل مدل‌های مختلفی با ظرفیت ولتاژ، جریان، قابلیت تنظیم ولتاژ، قابلیت اعلام وضعیت و خاموش و روشن کردن خودکار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *