10 مدل بهترین چرخ گوشت پارس خزر قدیمی و جدید

چرخ گوشت یکی از لوازم ضروری آشپزخانه است که برای تهیه انواع غذاهای گوشتی مانند کباب، خورشت، کوفته و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بازار ایران، برندهای مختلفی از چرخ گوشت وجود دارند که یکی از محبوب‌ترین آنها، برند پارس خزر است.

چرخ گوشت‌های پارس خزر از کیفیت خوبی برخوردارند و به دلیل قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب، از محبوبیت بالایی در بین مصرف‌کنندگان ایرانی برخوردارند. در این مقاله، به معرفی بهترین چرخ گوشت پارس خزر خواهیم پرداخت.

چرخ گوشت پارس خزر ساخت کجاست؟

برند پارس حزر

پارس خزر یک شرکت بزرگ ایرانی است که از سال ۱۳۴۷ با همکاری شرکت ژاپنی توشیبا فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت فعالیت های گسترده ای را در کشور در زمینه تولید لوازم خانگی توسعه می دهد

خوشبختانه شرکت ملی پارس خزر به عنوان یک شرکت ایرانی تولید کننده محصولات با کیفیت در بین مردم جا افتاده است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همچنان با نگاه بدبینانه به محصولات داخلی نگاه می کنید، پیشنهاد می کنیم یکی از محصولات پارس خزر را امتحان کنید تا نظر شما نسبت به محصولات ساخت ایران کاملا تغییر کند.

خرید چرخ گوشت های برند پارس خزر

چرخ گوشت های برند پارس خزر ساخت و ساز ساده ای دارند و از قدیم الایام در منازل ایرانی ها بوده است، تا کنون در جدیدترین مدل های چرخ گوشت از نظر ضریب ایمنی، قابلیت چرخش موتور، کیفیت چرخ گوشت و قابلیت نصب. اتصالات غذاساز، برای رنده کردن و لوازم جانبی سوسیس ساز پیشرفت زیادی کرده است.

نکته مهم این است که قبل از خرید، نیاز خود به چرخ گوشت را بررسی کنید، چند وقت یکبار و چه مقدار گوشت در ماه چرخ می کنید. پارس خزر برای هر نیاز شما مدل های مختلف چرخ گوشت را با قیمت مناسب تولید می کند که می تواند بهترین مدل چرخ گوشت برای شما باشد. تلاش برند ایرانی پارس خزر تولید کالای ایرانی با کیفیت است.

بهترین چرخ گوشت پارس خزر از محصولات با کیفیت و پرطرفدار این شرکت است که وارد بازار شده است. این چرخ گوشت از نامی استفاده می کند که یادآور قدرت است، اگرچه قدرت دستگاه نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار کم به نظر می رسد، اما راندمان کاری آن مناسب است.

بهترین مدل چرخ گوشت پارس خزر کدام است؟

مدل های مختلفی از چرخ گوشت توسط پارس خزر تولید شده است. اما به طور کلی، مدل پارس خزر چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 قابل توصیه است.

این مدل دارای قدرت موتور قوی، قابلیت های متنوع و عملکرد خوبی است. همچنین دارای ظاهری زیبا و طراحی مقاوم است که از جنبه های مثبت آن است. اما در هر صورت، برای تأیید اطلاعات و بررسی جزئیات دقیق، بهتر است از فروشندگان محصول یا مشاوران مصرف کننده سوال کنید.

قیمت چرخ گوشت پارس خزر چقدر است؟

قیمت بهترین چرخ گوشت پارس خزر بستگی به مدل و ویژگی های موردنظر شما دارد. همچنین، قیمت ها ممکن است در طول زمان تغییر کنند. امروز در تاریخ خرداد ماه 1402 قیمت حدودی بین 3 تا 5 میلیون تومان است.

برای دقت بیشتر در مورد قیمت ها و اطلاعات فعلی، من توصیه می کنم به وبسایت رسمی پارس خزر مراجعه کنید یا با فروشندگان محصول در نزدیکی خود تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق و به روزتری را دریافت کنید.

چرخ گوشت پارس خزر از کجا بخرم؟

شما می توانید چرخ گوشت پارس خزر را از مکان ها و منابع مختلف خریداری کنید. در ادامه، چندین گزینه برای خرید بهترین چرخ گوشت پارس خزر را ذکر می کنم:

  • فروشگاه های آنلاین: می توانید از وبسایت ها و فروشگاه های آنلاینی مانند دیجی کالا، برای خرید چرخ گوشت پارس خزر استفاده کنید. در اینجا می توانید انواع مدل ها و قیمت های مختلف را مقایسه کنید و انتخاب کنید.
  • فروشگاه های لوازم خانگی: فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی و سایر فروشگاه های مشابه می توانند چرخ گوشت پارس خزر را در فروشگاه های آفلاین خود داشته باشند. می توانید به این فروشگاه ها مراجعه کنید و مدل ها و قیمت های مختلف را بررسی کنید.
  • نمایندگان رسمی پارس خزر: شما می توانید با مراجعه به نمایندگان رسمی پارس خزر در شهر خود، از آخرین مدل ها و قیمت ها مطلع شوید و چرخ گوشت را خریداری کنید. برای این منظور، می توانید از وبسایت پارس خزر استفاده کنید تا نمایندگان رسمی در نزدیکی شما را پیدا کنید.

قبل از خرید، بهتر است قیمت ها، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش را بررسی کنید تا از خرید بهترین مدل چرخ گوشت پارس خزر برای شما اطمینان حاصل کنید.

1. چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

مشخصات
توان : 1000 وات
میزان خروجی : 1200
محدوده توان مصرفی : 1000 تا 1500 وات
امکانات آماده سازی غذا : سوسیس ساز
جنس تیغه : فولاد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

2. بهترین چرخ گوشت پارس خزر مدل MT-1200

مشخصات
توان : 700 وات
میزان خروجی : 1200
امکانات آماده سازی غذا : سوسیس ساز
جنس تیغه : فولاد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

3. چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P

مشخصات
توان : 1000 وات
میزان خروجی : 1200
امکانات آماده سازی غذا : سوسیس ساز
جنس تیغه : فولاد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

4. چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1500SP

مشخصات
توان : 850 وات
میزان خروجی : 1200
امکانات آماده سازی غذا : سوسیس ساز
جنس تیغه : فولاد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5. چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R

مشخصات
میزان خروجی : 1200
امکانات آماده سازی غذا : سوسیس ساز
جنس تیغه : فولاد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

6. چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1100P

مشخصات
وزن : 3.8 گرم
توان : 450 وات
میزان خروجی : 1000
محدوده توان مصرفی : 450 تا 1000 وات
جنس تیغه : استیل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

7. چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

مشخصات
توان : 1000 وات
میزان خروجی : 1200
امکانات آماده سازی غذا : سوسیس ساز
جنس تیغه : فولاد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

راهنمای خرید بهترین چرخ گوشت پارس خزر

اگر حتی یک بار هم از محصولات پارس خزر استفاده کرده باشید، شاید درک این موضوع برایتان سخت نباشد. محصولات پارس خزر به دلیل قدرت و کارایی بالا و همچنین قابلیت های گسترده و دوام طولانی شناخته شده اند.

این شرکت ایرانی هر ساله سعی می کند جدیدترین تکنولوژی را در محصولات جدید خود پیاده کند و آنها را جدیدتر و بهتر از سال های گذشته ارائه دهد.

با نگاهی به بازار مدل های مختلف، می توانید متوجه شوید که پارامترهای مهمی وجود دارد که هنگام خرید چرخ گوشت باید در نظر گرفته شود. اکثر چرخ گوشت های پارس خزر دارای مشخصات فنی ثابتی هستند که در قسمت قبل به بررسی آن ها پرداخته ایم.

چرخ گوشت پارس خزر

طراحی ویژه و کاربر پسند

پارس خزر برای ظاهر چرخ گوشت های خود از طراحی خاصی بهره می برد تا برای هر نوع دکوراسیونی مناسب باشند. طراحی منحصر به فرد در کنار بدنه سبک و جمع و جور این دستگاه، حمل آن را آسان کرده و حتی بر روی کابینت نیز تا حد امکان زیبا به نظر می رسد. ناگفته نماند که پارس خزر یک دسته ارگونومیک در بالای دستگاه تعبیه کرده است تا حمل آن را آسان کند.

در اکثر بهترین مدل های چرخ گوشت پارس خزر شاهد ترکیب پلاستیک و استیل در بدنه محصول هستیم، قسمت های شستشوی دسته، تیغه و دیسک ها فلزی است و روکش موتور نیز پلاستیکی است که باعث افزایش استحکام دستگاه و در عین حال زیبا می باشد

علاوه بر این وجود تیغه های فولادی ضد زنگ این امکان را به آن می دهد تا هر نوع غذایی اعم از گوشت و مواد غذایی منجمد را به راحتی و بدون له شدن برش دهد. چندین نوع دیسک در اندازه های مختلف به شما این امکان را می دهد که خروجی دستگاه را مطابق میل خود تنظیم کنید. همچنین سری دستگاه های سوسیس ساز و کباب پز دست شما را برای تهیه غذاهای بین المللی و فست فود باز می کند.

قدرت و عملکرد موتور

قطعا قدرت موتور یکی از مهم ترین ریز پارامترهای چرخ گوشت است. پارس خزر با در نظر گرفتن این معیار مهم چرخ گوشت های با قدرت بالایی را عرضه می کند که جزو موتورهای قدرتمند و رده بالا هستند.

سیستم چرخش معکوس

اکثر چرخ گوشت های معمولی پس از چند دقیقه کارکردن گرم می شوند و این گرما می تواند باعث ساییدگی یا آسیب به موتور دستگاه شود، اما نگران چرخ گوشت های پارس خزر نباشید، این دستگاه ها برش را پشتیبانی می کنند. سیستم خاموش، به طور خودکار، به محض گرم شدن موتور، به طور خودکار خاموش می شود و دوام دستگاه را بسیار افزایش می دهد.

لازم به ذکر است که سیستم چرخش معکوس نیز از گیرکردن تکه های گوشت و چربی بر روی تیغه ها جلوگیری می کند و نیازی به بازکردن مجدد دستگاه نخواهید داشت. بنابراین وقتی دکمه معکوس را فشار دهید، چرخ گوشت به صورت معکوس کار می کند و دوباره قطعات گیر کرده را آسیاب می کند.

سوالات شما

1. چه نوع چرخ گوشتی برای من مناسب است؟

این سوال به نیازهای شما بستگی دارد. اگر فقط برای مصارف خانگی نیاز به چرخ گوشت دارید، یک مدل ساده با توان کم و قابلیت چرخ کردن گوشت‌های نرم کافی است. اما اگر نیاز به چرخ کردن گوشت‌های سفت‌تر مانند گوشت گوساله یا بره دارید، به یک مدل با توان بالاتر و تیغه‌های قوی‌تر نیاز دارید.

2. چه توانی برای چرخ گوشت مناسب است؟

توان چرخ گوشت بر سرعت و کارایی آن تأثیر می‌گذارد. برای مصارف خانگی، توان 500 تا 700 وات کافی است. اما اگر نیاز به چرخ کردن گوشت‌های سفت دارید، به یک مدل با توان بالاتر، مانند 1000 تا 1500 وات نیاز دارید.

3. چه نوع تیغه‌ای برای چرخ گوشت مناسب است؟

تیغه‌های چرخ گوشت از جنس‌های مختلفی مانند فولاد ضد زنگ، استیل، آلومینیوم و پلاستیک ساخته می‌شوند. تیغه‌های فولاد ضد زنگ بهترین گزینه هستند زیرا بادوام و ضد زنگ هستند.

4. چه نوع بدنه‌ای برای چرخ گوشت مناسب است؟

بدنه‌های چرخ گوشت از جنس‌های مختلفی مانند فلز، پلاستیک و ترکیبی از فلز و پلاستیک ساخته می‌شوند. بدنه‌های فلزی بادوام‌تر هستند اما سنگین‌تر و گران‌ترند. بدنه‌های پلاستیکی سبک‌تر و ارزان‌تر هستند اما ممکن است در برابر ضربه مقاوم نباشند.

5. چه امکاناتی برای چرخ گوشت مناسب است؟

برخی از چرخ گوشت‌ها امکاناتی مانند قابلیت تنظیم قطر سوراخ تیغه، قابلیت خرد کردن سبزیجات، قابلیت تهیه سوسیس و کالباس و قابلیت آبکشی تیغه را دارند. اگر به این امکانات نیاز دارید، هنگام خرید به آنها توجه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله، به معرفی بهترین چرخ گوشت پارس خزر پرداختیم. چرخ گوشت‌های پارس خزر از کیفیت خوبی برخوردارند و به دلیل قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب، از محبوبیت بالایی در بین مصرف‌کنندگان ایرانی برخوردارند.

برخی از بهترین چرخ گوشت‌های پارس خزر عبارتند از:

  • پارس خزر مدل Buffalo-2020
  • پارس خزر مدل MG-1600P
  • پارس خزر مدل MG-1400R

این مدل‌ها توان، تیغه و بدنه مناسبی دارند و برای مصارف خانگی گزینه‌های خوبی هستند.

در نهایت، برای خرید بهترین چرخ گوشت پارس خزر، نیازهای خود را به‌دقت بررسی کنید و با توجه به بودجه خود، بهترین مدل را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *